HTML

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Kedvencek...és minden más...

Ez a blog a kedvenc verseimet, idézeteimet, dalszövegeimet, mottóimat fogja tartalmazni, és mindent, ami ezzel kapcsolatban eszembe jut.:)

Friss topikok

  • Andrew1987: Ez az utsó rész engem is megfogott... (2010.08.02. 00:30)
  • kkiscsillag: @Wizardmon: Direkt..:) (2010.07.20. 18:41)

Linkblog

HTML

2010.09.01. 22:54 kkiscsillag

Vavyan Fable (eredeti nevén Molnár Éva, magyar regényíró), még csak most kezdem megismerni a sorait, de nagyon-nagyon tetszik! Elgondolkodtató, bölcs, életszerű, és hát azért is szeretem, mert (lehet, de nem biztos:)), hogy az ember magára ismer benne. Na, jóóó, az esetek 95%-ában biztosan.
 
Néhány, ami már most favorit:
 
 

Aki nem szokott gondolkozni, az ehelyett lázas véleménynyilvánítással foglalkozik.

 

Bármit odaadtam volna, ha lefekhetek mellé, testéhez bújhatok, hogy összefonódjak vele, s végül a karjaiban alhassak. A puszta vágytól verítékes, áramütött, hideg és- meleglelt lettem.

 

Két ember közt a legrövidebb út egy mosoly.

 

Mindent éreztem és átéreztem, amit valaha is életül képzeltem, és ugyanennek az ellenkezőjét is; egyetlen ölelésünkben szerettem és gyűlöltem, szelíden és vadul; lelkem megáradt, testem elernyedt, gyönyörű őrület ringatott, röpített, s lágyan ejtett el, akár egy pihét.

 

Ugyanaz a táj valaki más lényének színpompás szövetén át nézve még igézetesebb.

 

Te egy porcukormókus vagy, napozni lehet a szívednél. (ez olyan...hogyismondjam..izéé..cukiiii:))

 

Szeretem a közelségedet, és fájón vágyom ennél teljesebben veled lenni.

 

Átölelte derekamat, fulladás-szorosan összesimultunk. Lábujjhegyre álltam. Lehajolt hozzám, szája végigfutott az enyémen. Lehunytam a szemem, a lámpafény átragyogott a szemhéjamon. Sosem lenne merszem megfogalmazni (mert úgysem tudnám), mit éreztem, amikor megcsókolt, előbb tapogatón, majd önfeledten. Meglehet, felemelt; a lábam nem érte a földet.

 

Mindenben van történet, még egy porszem is lehet varázslatosan regényes. Ezt vetesd észre, láttasd meg másokkal. Ezt emeld föl. Ha elbírod.

 

Na, jó, most ennyi, mert kifolyik a szemem.:S Gyönyörűek szerintem! Vagy csak én vagyok ilyen idézet-bolond.

 
 
 
 
 

 

 

 
 
 
 
 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kkiscsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr192265727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása