HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvencek...és minden más...

Ez a blog a kedvenc verseimet, idézeteimet, dalszövegeimet, mottóimat fogja tartalmazni, és mindent, ami ezzel kapcsolatban eszembe jut.:)

Friss topikok

  • Andrew1987: Ez az utsó rész engem is megfogott... (2010.08.02. 00:30)
  • kkiscsillag: @Wizardmon: Direkt..:) (2010.07.20. 18:41)

Linkblog

HTML

2010.08.01. 22:42 kkiscsillag

Előbb lépnek el a hegyek.
El
őbb szólnak meg a kövek.
El
őbb megy vissza a folyó, mint Téged elér egy szó.
El
őbb téved el egy madár, mint még egyszer az, ki végre Rád talál.
El
őbb fagynak meg a szavak.
El
őbb csalhatod meg magad.
El
őbb felejted el neved, mint elengedném két kezed.
El
őbb ne lássam az eget, mint, hogy elfordítod tőlem léptedet.

Az vagy nekem, mint földnek az ég.
Az vagy nekem, mint égnek a kék.
Az vagy nekem, mint télnek a hó.
Az vagy nekem, mint csendnek a szó.

El
őbb fagynak meg a szavak.
El
őbb csalhatod meg magad.
El
őbb felejted el neved, mint elengedném két kezed.
Ó, én el
őbb ne lássam az eget, mint, hogy elfordítod tőlem léptedet.

Az vagy nekem, mint földnek az ég.
Az vagy nekem, mint égnek a kék.
Az vagy nekem, mint télnek a hó.
Az vagy nekem, mint csendnek a szó.

/Zséda & Somló Tamás: Vallomás/

 

 

Ma ilyen hangulat...de hogy miért?! Ezt magam sem értem, de ez van, ezt kell szeretni.:) Annyi smileyt rakhatok ide, amennyit csak akarok, végülis az írott szöveg mindent kibír, szokták volt mondani. Jah, ez igaz..ááá, nem kezdek bele a filozófálásban, ez különben sem "az" a blogom.

Ezzel pedig maximálisan egyetértek..sajnos:

Egy dolgot alaposan megtanultam - és ez a tudás átitatott a csontom velejéig, a fejem búbjától a sarkamig, üres mellkasom legmélyéig -, hogy a szerelem hatalmat ad a másiknak, hogy összetörjön.

/Stephenie Meyer/

 
 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kkiscsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr642192159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andrew1987 2010.08.02. 00:30:26

Ez az utsó rész engem is megfogott...
süti beállítások módosítása